palagpat… indi man malain magbatyag..

wala ko kabalo ka nabatyagan ko.

naugot.
nahisa.
naakig.
nainit-it-init
daw mahibi.

daw mahambal ko sa kaugalingon ko.

“linti! bwisit!”

tanan nga bal-an ko nga pamuyayaw.

sorry if may pagka-offensive sya pero daw amu gid na ya nabatyagan ko.
daw maararagas ya tubig nga maalat halin sa duwa ko ka mata.
daw ginakumos ya dughan ko sa indi mabal-an nga kabangdanan. (indi mabal-an? bwisit!)

ngaa amu gid ni bi nabatyagan ko?
ngaa?
the hell i care? (but i still care)

nag-umpisa ang tanan sang may nabal-an naman ko sa facebook.
natam-an na gid ko ya ka-stalker ever!

oo. stalker ako sa facebook kay damu ko ga kabal-an nga news, chismis, kag iba pa.

kis-a manami, kis-a kalain

kag subong,

MASAKIT! OUCH!

kis-a nalang ko gani gaenjoy sa ginatawag nga “crush life”, wala gid permi tupa ah.

loser. loser. loser.

huo, bal-an ko ah!

litsugas!

Masakit makita nga sagad comment ya crush mo sa isa ka tawo nga hate mo!

Wala lang, ma-react lang ko ya! Pang-loser gid ni katama nga gina-ubra ba.

Wala lang. Te kung kamu to bi manami-an man kamo?

Literally, nagwa na gid man ang gatas sa mata ko.

Huo na. Huo na. Huo na!

(kinanglan ko pa gid ni bala ibalandra di sa site nga ni?)

Leave a Reply

