pangitaa nyo koooooooooo!

“why is everything’s so confusing?”

Amu ni sya nga line sa kanta ni Avril Lavigne nga I’m with you ang kagina pa ga-liwat2 sa paminsaron ko.
Liwat-liwat lang gid ya.
Ang tipo nga gin-seryoso ko ang line nga na kag ginhatagan meaning sa kabuhi ko.

Naisip ko, “huo, ngaa daw kagamu sang tanan? daw indi ko gid maintindihan.”

Actually ginapatukar ko naman ang kanta nga ni subong.
Kagina ko pa plano magtulog, napatay ko na gani ang laptop galing bisan ano ko ka-baliskad-baliskad, gamudlo gihapon ya mata ko; bugtaw gihapon kalimutaw ko.

Nagbangon nalang ko liwat kag nagpatukar samtang ari gagamu ya utok, ga-type, gapanumdum, gapangita sabat sa tanan ko nga pamangkot; gapangita rason sa tanan ko nga nabatyagan.

Ginapatukar ko lang ya kanta. Repeat item forever unless syempre islan ko na.


“why is everything’s so confusing?
maybe I’m just out of my mind.”

Ngaa ang tanan daw wala piho haw?

Basi gid man wala lang ko sa paminsaron ko.

Pero kung ang rason nga wala piho ang tanan sa kabuhi ko kay tungod wala lang ko sa paminsaron ko, te siguro mahambal ko nga tanan kita wala sa paminsaron ta kay tanan nga bagay gid ya sa realidad wala piho.

Ano lang bala ang konkreto gid haw?

Indi ka gani kapili kung diin ka gid man bala halin, kung sa amo gid man or pareho sa ginahambal sa Bibliya.

Or huo kapili ka, pero nga-a sigurado ka gid?

Panumduma bi:
Nga-a nagtuhaw pa ang isa ka rason kung wala gid man makita nga sala sa isa ka bagay?
Indi bala gakahulugan ina nga may flaw sa gihapon?
Nga indi sa gihapon piho ina nga bagay?

hay.

gina pa ko bothered. sa kadamu lang sang natabo sa adlaw ko nga daw mayo man, daw indi. (kita mo lang bisan mag-identify sang feelings ko wala gihapon sa piho)

daw kadamo gid bala ga-clash sa utok ko.
i’m in the state of confusion.

indi sexually ha, sure ko sa gender, sa sex, sexual category or kung anu pa da tawgon.

confused ko sa gina pang-ubra ko lately.
sa gakabatyagan ko.
sa kaugalingon ko.

daw gusto ko mag-untat pag-eskwela nga syempre indi ko gid dapat pag himuon.

daw gusto ko magpuli sa balay nga syempre pa gid as much as possible indi ko pag-ubrahon kay ga-tipid ko.

sa paghambal ko palang nga “daw” indi na gid ko sure.

kinanglan ko gid enlightenment.

i think kinanglan ko gid sang ma-encourage kag mag-advise sakon.
anhon ko na bi kay daw wala gid?

syempre strong ko dapat mo, damu pa ko patunayan.

pero shet tawo man ko gali ah! lihog lang!

tani magkapiho na gid man.
makakita na ko kasanag.

soon ah.

bantayan ko lang.

confused. ***

(akon ni site, pagusto ko kasulat.)

4 Comments Add yours

  1. ai abaw,sa diin ka subong? miami?? nabatyagan ko man ina sang una nga dira ko!! naku!! kulag lang ina sa pagpautwas..wala ka na gid guro maistrya da ai??haha

    tc gid!! 😀

  2. yeah, wala ko di maistorya insakto, inang pwede dramahan ba.
    puro gid bi daw sa piho ya mga tao di,
    kinanglan daw sa piho kaman mag-deal sa ila.

    ahay. offensive man py daw ka mga unreal di bi ka mga tao.
    amu na confused ko.

    tc man JLo. Salamat.

    1. gapati ko sa ginahambal mo na unreal ky ako mismo nabtyagan ko ina.. pilahanon lang ang daw tuod.. naku!!

  3. mapatay mana sila japun soon ah,
    mapatay man ko pay mauna lang sila. lol.

    hay dira ya bi sa new place mo sagad man da mga tao?

Leave a Reply

