para sa ano gid man ni sya man?

gaulan.
todo-todo gid.
ambot kung sin-o naman nangabay nga magtulo ining mga tubig halin sa panganod ah.
wala ko bi nanami-an kung gaulan,
daw masubo, daw kaburu-ang.
indi ko kagwa kay wala ko payong; kung indi madula gakaguba ko lang,
tapos magahod pa.
nahadlukan pako na kis-a kung gadagu-ob todo.
daw gakurong lawas ko, ginakuryente.

ako lang isa sa room namun, ambot kung diin naman ang mga roommates ko,
nagkara-patay guro.

wala pa malang ko dugay ka-bugtaw kag ari ga-internet lang ko
samtang gapamati sa huni sang tubig nga gatupa sa atop sang dorm.
daw kabaskug, akig siguro ya langit tungod pila man ka-bulan
gin-agaw sang adlaw kag sang kagin-oton ya palibot.
naga-balos, nagapanginit.

ga-piraw ya suga, siguro manug-brownout.
by-e da ah.
kung mag-brownout matulog nalang ko liwat eh.

samtang gapang-tag ko pictures sa facebook,
nagtext sa classmate ko sang high school sa’kon.

pagkakita ko wala ko anay gin-open. same old messages naman na guro.
sa 20 ka texts daan sakon, less than 5 lang na ang ginabasa ko.

tamad ko bi. weh!

sang ginbasa ko na.
nagkinadlaw ko. as in daw nakibot man ko.
siling ko anu man ni nga text man.
may ginpamangkot malang sya kag asta subong wala ko gid ginreply-an.

indi ko kabalo ka isabat.
lost ako, kadlaw akon nga.

hahahahahahaha.

he asked,

“what’s the purpose of pubic hairs?”

huo gid man no?
para sa ano ina?

mango man ko daan sa science.

kung ang cilia sa ilong ga-sala higko,
ano gasala mana sila sang ano?

haha. asta subong gapanumdom ko.

Leave a Reply

