salamat.

and so it’s my birthday.

oo, kaadlawan ko na kag ari ko di gapanimuron sa dorm.
wala gid gin-ubra kundi magtangla sa kahawa-an.
may klase ko dapat bowling sa city and since 1st meeting pa malang nag-absent me.
(hala, ngaman daw ka-pala-absent dun sa’kon haw?)
8am bi and it’s hard to wake up 6 o’clock in the morning para manghimus kag magpa-city.

normal lang sang adlaw, daw wala ko gani kabatyag nga birthday ko gale.
ordinaryo lang gid ni sya nga adlaw para sa’kon ah.
nagtulok lang ko gani samtang ga-ubra prop ang friends ko sa samasa.
daw kalayo ka kalag ko,
naglagaw guro sa pihak nga kalibutan.

damu daan ko gin-expect nga wala gid natabo.
damu-damu gid ko plano subong.
super frustrating katama pero indi ko na na pag-isa-isahon kag panumdumon.
maguba lang modo ko.

sadya lang gid ko nga may mga tawo pa nga nakadumdum sa’kon
kag I’m so thankful for that.

i can’t get through this day without my friends.
salamat gid. salamat. salamat.
bisan wala nyo ko gin-updan dinner.

no word can express how much i appreciate all of you.
Indi lang gid ko showy but I know bal-an nyo nga ga-care ko kag ga-care man kamo sa’kon.

I love you!

frontpage
birthday card from my friends.
birthday card from my friends.
Leave a Reply

