in a relationship. (–,)

in a relationship…

in a relationship with…

amu ni sya ang duwa ka status sa facebook nga feeling ko indi ko gid mapuslan.

nga-a?

pagusto ko, indi ko na ya bi pag gamiton.
pati ah, kay tungod nga…

una, wala gid man ko ya ka-relasyon
ikaduwa, basi makita ni mama

kag

ikatlo, yuck!
pati ah…

ikatlo,
ikatlo, indi pwede ibutang ang relationship with yourself.
ikaw ma-invite, ikaw man ang ma-accept?
indi kuno pwede kay indi ko mahagilap ya ngalan ko sa gagwa nga list.
tonto gid nga facebook, nga-a indi ya gid pagtugutan ang pinaka-ideal nga relationship sa kalibutan-relationship with yourself?

di ba sagad siya gani kay you’re in love with yourself?
indi mana meaning sa negative way,
inang selfish or narcissist ka na!
over na na ya!

you just love yourself,

because…

you can be what you are,
you are confident,
you love exactly what you are;
you are contended.

it’s like settling for something you think is the best.
(pambato sa line nga why settle for less when you can have the best. lol)

di bala perfect?

*pero ok man kung sa pila ka-adlaw magamit ko na gid man na nga mga status ah.
ang ikaduwa gid nga line kay anytime pwede man ko ya kabutang sang una pero mas mabudlay ya kung wala may masugpon sa status nga ikaduwa. πŸ˜€

gets?

3 Comments Add yours

  1. nuelene says:

    hi danajords

    agree agree

    may isa ko nga tawo gusto iinvite kaso pasi ireject ang akon invitation hahaha

  2. nuelene says:

    *basi gale…ay te..natuyo na ko bi …gakalasala na lang ko type bah..

  3. haha. uyyy…

    kilala ko ba?

    why not try, malay mo i-accept ya di ba?

    ❀

Leave a Reply

