alin-alin-alin ang naiba…

siguro wala man gid importante nga natabo sa’kon sa mga inadlaw nga ni ah.
normal lang,
lamon, skwela, lamon, tulog, ubra, tulog, lamon.

sa mga nahambal ko daw ka-tatlo ko gid imitlang ang PAGLAMON.
nga-a?
kay sarabusab ko mo.
paano?
basta lang.

nag-umpisa malang na sang permi ko nahimbalan nga nag-NIWANG ko kuno.
si nanay, si tatay, friend kag bisan sin-o nalang gamuno nga daw kulakig na ko.

Pero wala ko ya gapati.
I know I’m not.
may gahambal paman nga mga para-into ko nga abyan nga indi niwang ang term kundi “sexy”.
Friend ko gid man sila tawag kay bisan sa amu na nga mga tini-on kaya pa gid nila ko ya into-on para indi maglain boot ko.
Mga wala huya no?

Tambok ko ya, not until na-feel ko nga kagamay sang butkon ko,
daw saklam ko na until sa siko ko.
hala, tood gid man gale no?
Tood gid man gale nga nagniwang ko.

Daw naging problema ko gid siya ya kay daw indi ko man gusto magniwang,
anu man bi rason?

Sa pulaw?
Sa pida?
Sa sobra nga tulog kung aga?
Sa katamaran?
Sa atubang screen permi?
Sa lagaw?
Sa oxygen? (hehe, secret)
Sa San mig Light?
Sa tiniklod?
Sa Mt. Dew?
Sa Coke?
Sa hibi?
Sa kadlaw?

Ahay. Sa ano gid man bala?
kis-a napanumdum ko nga tungod lang napanumdum ko nga niwang ko amu nga gariniwang gid man takon.

Amu gani nagbakal nalang ko Vitamins! Vitamins nga hopefullay makapadaku sa’kon.
Mapatambok na ko,
Promise!

Amu na lamon ko nga lamon para maging super girl na’ko liwat ah!

I know I will be fat,

soon. ;DDDDDD

before

present

daw wala man nag-iba ah. hahahaha!

5 Comments Add yours

  1. nuelene says:

    mas daring ka na subong day hahaha

  2. jordanamarijaco says:

    mas daring ka gid ya te eh. superrrr! as in!
    sexy always!

  3. nuelene says:

    ay?hahaha

    kelan pa ko naging daring day?

    LOL

    pero thank you sa pagdayaw hahaha

    1. sang san-o?

      as always!

Leave a Reply

