nahidlaw…

and so I’m back here in Miami after going home this weekend.
actually that’s my second time, my first was last third week of June.

so what?

nagpuli malang ko because birthday ni Mama kag kis-a lang siya gapuli sa balay that’s why ginlubos-lubos ko nalang.

nasadyahan gid ko magpuli ko kay feeling ko mas free ako.
ironic noh?
dapat gani mas free ko diri sa Miami kay ako lang di isa kag sa balay damu masaway sa akon,
pero indi, baliskad siya.

mas free ko sa balay kay mahimu ko tanan ko nga gusto,
diri sa Miagao indi, mas bal-an ko limitasyon ko di kag bisan free ko wala ko man gina-abuso.
grabe man bi salig nila sa ‘kon.

nagdako ko with Nanay and Tatay (Grannies) together with my sister and at an early age nakuha ko na trust nila, I think.
Grade 6 palang ko ya gakagab-ihan na ko puli pero okay lang kay bal-an nila nga it’s either may activity sa school or may ulubrahon ko.
sa umpisa syempre may akig pa, super pa na nga akig gani.
pero napatunayan ko man sa ila nga wala ko naubra nga malain and through time nasanay na sila.

feeling ko ako ang pinaka-independent sa tanan ko nga classmates and friends.
go sa tanan nga bagay basta may rason.
salamat man kay naintindihan gid ko nila kag bisan ano sa akon kadungol palangga ko nila kag gina-appreciate gid nila gina-ubra ko.

makita ko lang gani sila nga gakadlaw sadya na ‘ko.

hayyy…

na-miss ko man sa balay ah.
na-miss ko na akigan ni nanay kag tatay kay permi lang ko gadayan.
na-miss ko na maglagaw kami sang manghod ko kag magkaon ice cream.
na-miss ko na hagadon ni nanay magkaon.
na-miss ko na sugu-on matig-ang.
na-miss ko na akigan kay tamad-tamad ko manghugas pinggan (katalaka gid man bi)
na-miss ko na maglisensya “Nay, magab-ihan ko”
na-miss ko na hambalan, “Diin ka naman halin?”
na-miss ko na maghambal “Nay, balon da bi bisan 20 lang”
na-miss ko na hambalan ni tatay “Lawlaw”
na-miss ko na hambalan sang manghod ko, “Nang bugtaw na da!”

hayyy.

kadamu gid ah.

budlay kung gadaku ka na gid man.
damu ka madumduman,
damu ka mahidlawan…

4 Comments Add yours

  1. friend says:

    subo ba. okay lang yan friend. =)

  2. danajord says:

    @eduardo: yeah, right. even if dugay na, you can’t still get over yung life mo before ka magkadto di. anyway, thanks for dropping by. 😀

  3. danajord says:

    thanks friend, whoever you are. 🙂

Leave a Reply

