nasaniban ako. :D

buhi na naman kalag ko.
ambot ah,
daw ga-tumbo-tumbo na naman ang kalibutan ko kag gusto niya lab-uton ang pinakamatayog ya nga pwede malab-ot.
indi ko man mahambal nga nasadyahan ko kay wala ko rason para maging masadya
tungod nga may long exam ko buas kag ari ko subong,
gadako ya kalimutaw kabasa sang notebook ko.
kabudlay pa nga daan magsina-ulo sang mga butang nga daw indi mo gid hilig.
daw feeling ko ginasaniban naman ko sang maayo nga espiritu.

pero ambot kung nga-a daw maayo utok ko subong.
mayad naman na gani kay para daw indi na ko sagad tiniri-ring ka panumdum sang mga kahangagan ko ah.
kis-a bi sagad man ko pinroblema sang mga bagay nga indi man gid importante
samtang ang mga bagay nga dapat ko hatagan sang mas nagaka-igo nga atensyon, gakalipatan ko pa tungod sa mga labay-labay nga bagay.

nga-a bala ka-unstable gid sang paminsaron ko man?
subong mayo, karon indi.
subong at peace, dugay-dugay at war.
indi man lang guro ako isa ang may amu ni nga dilemma
amu gani naluoy ko sa ila kay pareho kami.
(sa ila lang ko naluoy, wala sa kaugalingon ko. :P)

okay lang na ah,
gapasalamat lang ko nga bisan amu ko ni ka lain-ulo
at the end of the day gaka-sulbar ko gihapon mga problema ko kag gatawhay man sa gihapon ang dunot ko nga utok.

daw buang ko noh?

ayos lang gid sa’kon nga tawgon niyo ko buang,
basta indi lang “gaga”

nga-a?

kay atleast may MENTAL HOSPITAL
may chance pa ko mag-ayo,
pero wala gid sang
GAGA HOSPITAL ah.
kung gaga ka ya forever na na. (unless my mapatindog hosp for them. hehe)

matoon ko anay ah.
budlay na mgalinagapok naman grades ko. โค

5 Comments Add yours

  1. John Ryan Recabar says:

    this is an interesting site. the hearts are scary!

  2. Jam says:

    grabe background mo ba hahah

  3. danajord says:

    it’s okay if it’s scary or ‘grabe’.
    gusto ko lang siya, that’s it.
    hehe ๐Ÿ˜€

  4. ellirem_benedian13 says:

    dw naga-kudog-kudog mn heart ko friend habang ginabasa blog mo!

  5. danajord says:

    amu gani amu na ginpili ko kay gaka-feel ko man nga daw tood. hehe.
    just like sa mga nasulat ko di, mga katotohanan lang. ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

