ahay, kabuhi..

dalming-dalming gid ya sa’kon subong.
daw indi ko gid maintindihan ang kabuhi ko.
daw gapanglakaton ko sa tunga ka dalan nga puno sang siit kag permi ko gakatunok,
daw gadalagan ko sa lugar nga damo lamok kag wala patay ko nila ginakutot,
daw gapanago ko sa lugar nga puno nga tanga kag wala ko maubra kay nahadlukan ko sa ila,
daw abno ako!
daw animal nga wala kakaon isa ka-adlaw amo nga gapasingit kag gapangita ubra para makakaon kag magbaskog liwat.

hay, stress na stress pa.
may hampang ko bwas kay elims sang sportsfest, continuation ka report ko sa lunes,
may long exam sa subject nga puro ko absent sang ginatudlo ang mga magwa sa exam,
may debate nga linte kay indi ako ang nag-gabot sang topic ko kay nag-absent ko tungod na-trauma sa reporting nga pila namon kagab-e ginpulawan tapos kulang pa.

natamad na gid ko ah.
natak-an.
nakapoy.
san-o pa gid man ni matapos?

san-o pa maabot ya adlaw nga indi na ko mag-dinalming?

kabuhi, kinanglan ko gid sang kapawa.

21 guns pa ang gatukar hooo,
ano ni suicide nalang?
wala ko pusil, kag indi ko ah
mamana pa ko gani.

pero boring gid ya ah,
ano ni man daw adlaw-adlaw nalang ni haw?
daw indi na gid ni manami,
daw kinanglan ko na gid pahuway.

mayo lang may sulat-sulatan ko di kay daw malupok na ko subong kay wala gid ko istoryahon.

:{

Leave a Reply

