hostage drama + palpak na pulis + patay na turista = Good luck Philippines!

Whew! Inayawan man ko basa sang mga posts kaangot sa natabo nga isa na naman ka daku nga kahuy-anan sa aton nga pungsod. Linti nga mga pulis! Linti nga insidente! Linte, sobra pa sila sa Redbolts sa pagka-lilinti-an!

Sang naglantaw ko sa heaven’s gina, daw mgwa man mata ko katamod sa TV daw ginhawa ko lang kadasig kaon para ka-concentrate ko.

Ano to man?

Ka-mango ka mga pulis ah. Kahuluya! Amo na ang performance sang mga public servants kuno?
Shet! Ang pagkabalo ko ang slogan sang PNP, “To Serve and Protect”
Ano natabo?
Diin da ya Serve kag Protect?
Nadula sa hangin kag nagsulod sa utok sang hostage taker?

Kahuluya katama. Balik man na giyapon sa gobyerno.
Amo na gid na kabulok ya sistema sang aton pungsod.
Goodluck Philippines!
Goodluck Noynoy Aquino.

Ako?
padayon lang sa pag STP!

2 Comments Add yours

  1. christine says:

    Baw! Dan, grabe gid ya kahuluya! Wala gid pagbag-o sa mga ugali sang pulis. Utro man ang media… Grrrr!

Leave a Reply

