kyut-yun. :D

I think I’m out of my mind.
Imagine, nagka-crush ko sa isa ka korean singer?
diin ka da?
hambal ko sadto never gid ko ma-fascinate sa koreans kay they’re overrated.
daw sila nalang tanan ya gina-admire sang tawo.
K-Pop na daw ang “in” subong.

But Anti-Cultural Imperialism ko ya.
Dapat tangkilikin ang sariling atin.
pero subong gahinangag ko, hay kay sagad man gid siya ya magkanta.
cute pa, talented pa kay nami magsaot.
siya lang man ang nanami-an ko ah,
indi ang whole K-Pop thing.

I like you Kyu Hyun!

yeah, singing...
gapanago pa.
so cute!!!
ooohhh.

“Gaseumi sorichyeo marhae jayuro-un nae yeonghon
Eonjena cheo-eumui imaeum euro neoreul saranghae georeo watdeon shiganboda nameun nari deo manha.” (Call out my heart, free my soul
It always felt like the first time, these remaining days are more than the time that I came to love you)

Leave a Reply

