the stalker… (not sure)

to whom it may concern:

i was not in the mood today.
i woke up 1pm, ate at 3pm and play with my laptop til 6pm.
it’s as if i don’t have any exam tomorrow!
after that i walk along with my friends til dinner time.
when i went back to the dorm,
i passed by the TV area (as if my choice kay malabayan mo gid man) but i stopped and watched the news because it’s about adam lambert. (la lang, nami-an ko bi sa iya)

then the staff told me’ “ay Jord may ginbilin to sa imo.”
(shift to hiligaynon tak-an ko mag-english daw wala feelings. haha)
i thought nga labada.
pero siling ya ” ara da sa may pink nga paper bag”
wow bongga, asenso labandera ko kay pink ang surudlan.
pero pagkakita ko ka pink nga paper bag kagamay kag may unod na food,
so wala ko ginsapak kay I’m sure indi man to akon,
gin-idog ko nalang kag ginpangita ang ginpadala.
pero wala so gin-ask ko kung diin gid man, kag hambal ya “pink nga bag”
confused na gid ko eh.
ginlantaw ko ang bag liwat kag kita ko naman ang food.
iondi gid ni ya akon,
not until nakita ko ang note.

To: JORDANA MARI JACO

shet ako to no?

Sa sulod:

Goodluck to your final exams. πŸ™‚

amo lang na? kay sin-o to halin?
sure ka dude?
scary.

i appreciate the thought, but i’m afraid kay indi ko kilala ang ginhalinan.
shet! kung naluyag ka sakon, kung gusto mo ko i-friend, kung gusto mo ko patyon, whatsoever it is, hambala ko dude.
gina-papraning mo lang ako!!!

Leave a Reply

