old;new!

woooohhh… i think I AM NOT ME anymore.
I’ve changed!
ambot daw indi ko sure pero sa ginpang-ubra ko subong, iba na gid ko ya guro.
i used to be so abno pero daw indi na ba. hahaha.
sadto wala ko gatinir sa balay, subong daw indi ko maghalin sa balay;
sadto daw ubra ko lang lamon-tulog-lagaw-text,
subong lamon-tulog nalang, kita mo lang bilbil ko baw gahabok!
sadto permi ko ginasita lantaw tv, subong bisan panilag nainit ko sa TV.
hahaha.
abno-abno na gid ko ya.
bisan crush wala na gatalab sa’kon.
pangaluyagan ko nalang bala self ko ah.

pati ah. pero happy ko nga daw wala na ko ga-inabno gawa subong.
wish ko nalang mag-taas na ko!
para may bonggang-bonggang pagbag-o gid! hihi

Leave a Reply

