being In-Love.

or in-Love gid man?
this is to change the topic sa mga posts ko. so far daw puro invitation sa mobilization,
anyway gina-invite ko kamo sa human rights mobilization sa City this Friday! (hehe, invite japon)

Well, wala ko ni na-feel for so long.
I’m happy, everything seems magical, it’s so different.
feeling ko ari na naman ang feeling sang kilig sa palibot ko,
daw indi mani gani crush lang, daw…
ambot indi ko gusto mag-assume sang something more kay basi sala lang self-analysis ko,
pero basta ah.

responsive man sya bi.
te kung flirt ang level, ga-flirt back man sya;
kung crush, daw crush ya man ko (?);
daw mutual man ang feeling ah.
hopefully.

kabudlay mag-explain kung daw may sense man ang gusto mo ihambal ah.
basta,
happy gid ko.
Right ko man maging Happy, Right ko mani guro ma-inlove ah.

Amo gani ipakigbato ko ang RIGHT ko kay sa December 10 International Human Rights Day.
Maattend gid ko mobilization kag ma-Walk out.
Kamo man, Fight for your Rights!!!!
Upod NA.

Leave a Reply

