Top 10 Reasons why I so LOVE this year’s Christmas.

Janjaranjan…

1. I’m with my family. Sadyahan gid ko kay feel na feel ko gid nga na-miss nila ko. I so love being with them, though wala gid ko gift nga nabaton okay lang! I don’t need it anyway. First Christmas nga daw kasadya gid sa amon.

2. After so many months, kita ko naman friends ko. Hidlaw gid ko sa ila and yawan gid kami kaistoryahanay, kinadlawanay and all. My reunion pa kami. Diin ka da? Bungganess.

3. Ginhambalan ko sang tawo nga may promise ako, “Lapit nalang, Balikan mo ko ha?” Unexpected. Abi ko nalipat na sya. Oh, well. Im confused as of now.

4. First Christmas nga STP napanumdum ko. Hehe.

5. PagDOTA namun, well, kapila ko ka hero kill. Achievement na na sakon ah. Haha.

6. I received cards as gifts. Puro gid messages. Atleast meaningful gid katama.

7. Nagtexanay na kami sang long-lost bestfriend ko. Hambal ya pa “Nagtext ka gid man ba.” Hahaha. Sapat gid.

8. Nadula ATM ko nga wala galain boot ko. Daw ginaga ya kwarta ko to irecover ko. Di ba minango, wala gid ko ya na-feel pagkadula? Hay, tani ato pa to kwarta ko.

9. Daw matupad ko na gid ang promise ko sa self ko. Akon nalang na ah. πŸ˜€

10. I am in-love. Yeah, right!

How about yours? Love mo man ni nga Christmas?
Merry Christmas!

Leave a Reply

