crestfallen, silence, spirits roar… :D

I’m a type of person who …
waaaaaaaaaaah! indi ko ma-explain kung ano ako.
maybe I’m not a person at all. pati.
i’m just bored with my life right now. everything seems so awkward and ironic.
wala ko gana magskwela, pero pasar ko mga exams ko (so far)
permi ko gakaon, pero nagniwang ko kuno.
gusto ko magtulog sa class, pero pag sa dorm daw nasayangan ko magtulog.
in love ko, pero naugot-ugot ko, so indi nalang ko in love eh. linte! flirt nalang ni nga level anay. back to zero naman ni tungod sang mga ka-wala pulosan nga nagkalatabo.
pero i’m still cool.
kaya ko nga i-repress tanan nga kalain sang boot ko para di maguba mood ko.
kaya ko na tagu-on para okay japon.
indi ko bi gusto magpakamatay, maghibi, mag-wild, mag-iinom tungod nga may problema ko. friendly ko by. maintain dapat ang smile permi.

hahaha. pero ka-complicated gd sang life ko subong ah.
tam-an ko ka-sensitive daw puro na kibol lawas ko amo nga subong di na kabatyag pa. sensitive pa na ha. sa loob ang kulo. hahaha.

so amo lang na anay ah. trip-trip ko lang magsulat di kay wala ko ubrahon.

Leave a Reply

