roses are red, violets are blue; you may not be aware but I like the former.

Okay, okay, okay.
may journal na’ko gale pero ambot sagad pa ko di effort sulat sa blog site nga ni.
Well, as long as may ga-view kag bisan wala pa, sustain gid ni dapat.
in the first place, amo ni siya ang una. hahaha

So, Lapit nalang gali Valentines Day noh?
Te, may date na ba kayo?
Sin-o may ara, bayaw kamot..
Ang wala, bayaw tiil.. Cheka lang.

Di ta man guro kinanglan magka-date ah, kabalo man guro kita nga ang history sang Valentines is amo ni ang MATING SEASON kuno before. Te boot silingon indi ta gid man kinanglan mag-date, kinanglan ta ya mag-MATE. hahahaha.
Joke lang ha. pero tood na ang nahambal ko nga history. kung si Sir pa, “…so Platonic.”

basta ang mahambal ko lang, TANI KABATON NA GID KO ROSE SUBONG!
natak-an na’ko ka balloon, card, kiss, hug, greeting.
ROSE for me Please?

I want ROSE!
Mga friends ko, alert na da bi.
Kag kung kabalo da si FRIEND ko,
please? Hahaha.

ka-buang sa’kon. Wala maubra.

ANYWAY RED ROSE TANI KAY RED MAN ANG DUGO KO, RED ANG COLOR KO, RED KAY MAISOG, MABASKOG KAG SIMBOLO SANG PAGIGING PALABAN.

BE RED!

5 Comments Add yours

  1. croach says:

    as in red gid ya? ok wait for it…

  2. danajord says:

    huh? yep, red. sin-o ka tani? 😀

  3. nuelene says:

    yudee! sin.o to? haha.

  4. croach says:

    my apology… i was outside iloilo yesterday, di ko nakapadala red rose as requested. promise, i’ll send you one soon..

  5. danajord says:

    wala man ko nagrequest gid sa imo ah. okay lang, nevermind nalang. di ta man kaw kilala.

Leave a Reply

