ari naman…

okay, so nadula ko for a month or two.
teh, ano gid dasun kung nadula ko, may nagapangita haw?
daw wala man.

so kamusta ako?
i’m fine. thank you.

hahaha.

daw indi ko kabalo ka himuon ko sa kabuhi ko subong ah. ano gid man bala gusto ko sa kabuhi ko man?
wala ko plano. wala ko pakadtu-an. indi ko malang ma-settle ang mga bagay-bagay kis-a sa kaugalingon ko ah.

whoa. daw “all my life I’ve been good, but now I’m thinking what the hell?”
indi man ko good, dira lang ang binutig pero ang thought nga all my life naging monotonous ang kabuhi ko ang ga-bother sakon. wala something new?
amo man ko ni japon batasan?
san-o pa ko maging satisfied, daw permi lang ko may ginapangita.
permi lang uneasy. damo napanumdum.
lantawa bala lawas ko kay di na mapuslan kay niwang2.
stress na stress.

from word war kay mama, cold war kami subong.
pero ok man kami, war of ideologies kami.
not communism vs capitalism.
amun2 nlang na ya galing.

from house to city and vice versa.
nakapoy ako.

may klase na in exactly a month liwat.
teh, bira-bira naman ni eh. mgraduate ko on time.
ma-graduate gid ko ya dapat.

friends ko okay man.
sadya lang kami permi.
galing anhun ko kay kis-a na malang kami magkiritanay.
hidlaw man ko sa mga classmates ko sa miagao ah, pati man sa sara.

ang love ya. teh ara man di japon sa heart ko eh.
la paman gahalin. gapalangga ko ya mung.
pero te, kis-a gproblema man ah.
keri lang di paman ni pangabuhi mung.

hay. basta. buhi na ko di liwat.
masadya ako. masadya ako. masadya ako.

di malipat nga padayon japon pag-serve the people. di ko gid na dapat limtan, bisan daw gaga ko kis-a.

ubo. ubo. ubo.

Leave a Reply

