:)

okay ang let me be the one ko nga ubrahon wala nadayon.

sadya naman ko subong sa kabuhi ko ah.
mayo lang kung permi lang amo ni.

ang “let me be the one”, naging “you got me”

damo ko update sa diary ko nga double na kung isulat ko pa gid di ya.
diary gane noh? secreto.

ari nalang hu, gina ko pa naliwat-liwat ang kanta nga awit ng petiburges.
nanami-an gid ko ya.

gaka-konsensya ko ah, i mean. ambot confuse ako.

“naguguluhan ba ako ngayon? naghihintay na sila doon
may panahong magduda’t magtanong
ngayon ay panahon ng pagharap at pagsulog.
pagtatanong ay patnubayan
tunggalian ay walang katapusan.”

san-o pa ko ya ma-enlighten?
lapit nalang daan.

2 Comments Add yours

  1. nuelene says:

    hi dana! anu ang sadya sa kabuhi subong?
    hehe.
    may bag.o ko nga blog.

    htttp://nuerin.wordpress.com/

    pero gina-update ko man gyapon ang old ko..hehe
    visit ka one time. ty

Leave a Reply

