update

for whatever reason, nadumduman ko nga daw gakalumutan na account ko sa wordpress. whatever reason pa ha? syempre obvious man kung ngaa, wala ko na na-update mong.
tam-an ka busy kag wala na ko syado gana magbabad internet.

ano ni man? 2 consecutive semesters na ko napagwa sa klase ko, una kay namango-an siya siguro sakon kag indi pagbatunon sabat ko so nagwa nalang ko, ikaduha nagsound ang cellphone ko.
hay buhay, atleast kapasar ko sadto sg last sem, subong?
maan, umpisa palang ka sem, gin malas na ko. lain naman ni bi nga teacher, mas mabangis.
kaya ko ni ah.

okay, lapit nalang ya birthday ko. so maanu naman ko ni man?
mal-am na ko, 19 na.

wala ah, go on with my life japon ah.

gusto ko gid magshare topics di ah, galing wala ko damo gd nga time,
wala na wifi sa room. pero i-try ko gid ah. para may basahon man ko.

mamangkot ko,
“why is everything’s so confusing?”

same question sang manug birthday man ko last year.

3 Comments Add yours

  1. nuelene says:

    pansin mo man dan? hehe
    sin.o nag-pa-gwa sa imo gang?
    haha. si loot?
    gwa ka lang eh kung ma-gwa ka.
    two times man ko na-gwa sa class nya mung.
    and went to the library. πŸ˜€

  2. danajord says:

    haha. si sir ventura te ah. okay lang, sala ko man kay ngsound phone ko, wala ko nasecured.
    musta da schooling mo? πŸ™‚

  3. nuelene says:

    haha. amu man na si sir ventura.
    si ate elaine gani gin-pa-gwa man nya sang nag-sound ang anti-virus.

Leave a Reply

