what did i ever do to deserve such indifference?

amu na sya gina pa gabalik-balik sa utok ko. NGAA HAW?
kung akig ka malang sakon hambala ko,
kung nasadyahan ka sakon let me feel it.
pero ang daw wala ka lang labot?
SHIT mo eh.Ano ko tawo-tawo sa duldol nga kung gusto mo lang ko ya sapakon, sapakon mo ko?
Hoy may feelings man ko gali ah, nga daw wala ka man gani care sang ma-feel ko mo.
Amu ka na noh?
Manhid.

wala lang, pautwas lang man ni ah.

2 Comments Add yours

  1. nuelene says:

    wow dan! haha. ang lalim nun.
    sin.o ni haw? haha

  2. danajord says:

    wala te ah. hay. ang kilala ko lang nga wala labot. 😦

Leave a Reply

