OMG! wala lang.

la ko kabalo kung anu naman sulod sang utok ko subong, pero isa lang ang sure, indi naman maayo nabatyag ko. la na ni plastikanay pa ah, feeling ko daw maagyan ko naman ang daang liko-liko. ma-feel ko naman ang na-feel ko kay bitter. kabudlay gid man bi mabuhi sa world nga ni, damo ka gid gaka-agyan nga tae sa dalan, budlay pa gid kung matapakan mo pa bala haw.

okay, okay. tanan man guro kita ga-agi sa point sang life ta nga gakabuka heart ta di ba? sin-o wala haw? indi lang mana parte tanan sa relationship, parte ina sa mga bagay nga gusto ta nga indi para sa aton. ang tipo nga bisan ano ta pa na kagusto makuha, mabatyagan, matandog, kung indi gid na para saton, te paukoy ka sa banga kay mabilin ka lang sa tabtaban indi gid na magpalapit sa imo. or kung mapalapit man, isa, duwa, tatlo or pila pa da kaadlaw, semana, bulan, tuig, madula mana. loser ka lang.

amu na we should learn to move on. baw daw sa gaga ko hapos lang maghambal nga move on ba, daw hapos lang ambi. haha. syempre bal-an ko man nga indi eh. as if wala ko ka-agi before nga kis-a kulang nalang magpakamatay ko para ka-move on. exaggerated. hahaha. pero atleast gakalab-ot mo ang point nga naka move on ka gid man di bala?

sa experience ko permi binulan or tinuig ko ya ka move on.
te anu karon?
te ano man ya labot mo haw?
blog ko ni, sala mo na iya nga nagbasa ka. hahaha.

actually gusto ko gid ba magdrama subong. gina-try ko magluha pero wala.
manhid ba ako?
ay indi, indi, tanga ka lang gid ya. wrong move ka lang gid sa tanan.
kung sa diin gina-palangga ka, ubra mo pawala.
ahay sang ikaw na nagpalangga, te ginpawalaan kaman.
karma na day.

okay lang na ah, damn im pretty.
amo lang mahambal ko.
my buas pa.

Leave a Reply

