a challenge to myself.

i don’t know what went up to my mind.
basi nasobrahan ko kapugong utot ko amo nga damo shitty ideas gasaka sa utok ko lately.
pero daw gusto ko gid ni bi ubrahon, kay wala lang.
malay ko ya kung nami man ni gali.
exciting bi panumdumon, daw gaka-feel ko ang adventure.
gusto-gusto ko gid daan magpinataka sa kabuhi ko kag i-try almost tanan nga bagay.
well, pwera kung tam-an na gid kalain kag indi man maatim sang konsensya ko ubrahon.

so, ano gusto ko ubrahon haw?

hmmm, actually gusto ko malang i-try mangaluyag sa lalaki.
wala pa ko kabalo kung sin-o pero gusto ko lantawon kung diin man ko asta sa amo na nga field.
wala ko bi gapati sa courtship gid nga ginatawag,
daw wala man gid relationship nga may pangaluyag pa ah.
get to know each other, date, tapos isa ka-adlaw mabugtaw na kamo nga kamo na.
wala pamangkot nga “HOY, pwede ka-pangaluyag?”.
turn off line na sya for me.

pero depende man kung type ko ah. hahaha.

back to the thing I want, searching ko subong sang guy nga willing.
ang tipo nga indi ya ko pagsuyaan kay amo na ubrahon ko,
nga seryosohon ya kay himuon ko man ang naubra sang mga guy mangaluyag.

texan ko sya sa aga, updan kaon, hulaton sa klase, gusto ya dal-on ko pa bag ya,
ubrahan assignments (sa GE lang), pasahan love quotes, texan sa gab-e.
gusto ya gaan ko pa tana roses kag chocolates mung.
hahahahahah!

abno noh? pero nalingaw gid ko sa thought.
tani maging tood.
Women Empowerment na ni!

2 Comments Add yours

  1. Hi, dan!

    pangaluyag sa lalaki??? pwede gid na, however, i think its when we (girls) are courted that we feel pretty and special. So don’t deprive yourself of being taken cared of. haha.

    tell you what, okay lang man nga ikaw una hambal sang feelings mo. kahuluya lang kung sabton ya ka, nga wala ko luyag simu. haha

    1. danajord says:

      haha. hi mimi! thanks for dropping by.

      bw. daw joke malang na ah. pero if magtood why not?
      kag feeling ko prepared man ko mabasted, manhid man ko daan at some point.

      hahaha. daw makadlaw ko ya.

Leave a Reply

