and now, the end is near…

nami mamuyayaw ah.
ay indi lang gali, daw natamad ko subong mamuyayaw.
hahahaha.
lapit nalang sira klase kag ari lost in space pa ko sa mga ulubrahon ko.
oh, well sa 3 papers ko, tapos ko naman ang isa.
ang isa mejo 1/4 na sa 15-25 pages.
ang isa introduction palang. hahaha.
atleast nakaumpisa ko noh! kesa wala.

lapit nalang sira klase.
daw kasan-o lang ko di nagtapak sa miagao, subong mapuli naman ko sa Sara ba.
nahidlaw man to guro ya pamilya ko sakon kay daw wala gid ko to katungka-aw halin pagsampot ko ja sa skwelahan.

anhun ko na bi kay busy gid sa studies kag sa life.
hay.

wish ko tani kapasar ko sa tnan.
wish ko tani indi magnubo 2.5 GWA ko.
wish ko maging happy ko sa end sang sem.
kag wish ko indi ko mapatay kay ginsal-ot ko di ang line sang my way.

“and now, the end is near…
and so i face my final curtain”

Leave a Reply

