last day of exams. bye Miami!

omg! i never thought nga maabot sa point nga ni, tapos ko na tanan.
kakwa finals,
ka-oral,
kapasa papers,
pero nasadyahan gid ko nga naka-comply ko sa tanan ko nga subjects ON TIME!
wahahaha.

Indi ko gid malipatan ang sem nga ni.
first time wala ko nagpuli,
first time ko kwan,
naexperience ko ang pinaka-happy moment,
na-experience ko man ang pinaka-sad,
naagyan ko maging highest sa exam,
naagyan ko man wala nabalik ang exam,
nakasulapo ko tnan nga budlay nga teachers sa pol sci.

ahay. ma-miss ko gid ang Miagao.
Til Next Sem.
Wish ko nalang kapasar ko sa mga subjects ko.
Thanks God!

4 Comments Add yours

  1. nuelene says:

    congrats dan! πŸ™‚
    visit my site man bi. haha
    demanding much. wala na bai masyado ga-comment. :))

    1. ok te. sorry medyo di ko active ngayon.hehe. gabasa-basa man ko da once in awhile. mwah!

  2. Regina says:

    lavyah gha! mwah!mwah!

    1. i love you gha. congrats saton.mwah!

Leave a Reply

