to all the guys i love before…

who travelled in and out my door.
i”m glad you came along, i dedicate this post,
to all the guys I love before….

Ahhh. wala ko ubrahon, ari nyo kay trippingan ko kamo hu.
istorya ko naman kabuhi ko nga ara kamo..

Guy #1:
They say there’s always a first time for everything. so ikaw ang aking first boyfriend. uhhmm, well, wala taka na-consider galing nga first love, late ko na na na-realize.
13 years old palang ako sadto. daw abno! ikaw ya, 16, right?
happy man to ah, kay daw namanol malang ko sa nobyo2 nga natawag. teh, abi ko nami kung ginhambalan ka I LOVE YOU! Eke mo eh! first holding hands. amo lang na!
nagbreak kami kay ma-college na tana. teh, goodbye eh.

best memory: siguro sang ginkantahan ya ko, ONLY YOU!

Guy #2:
Ngaa naging kita man? nga-a gani ah? hmmm, sang second year ko, first year ka palang to noh? gin-ask tka, “ngaa dapat taka sabton?” hambal mo “kay i will make you happy”, hmbal ko, “ok ah” referring sa sabat mo. replyayan mo ko ya “YES! I LOVE YOU GHA!” ay bungga, napasubo ako. hahaha. nag-break ta kay AGI ka! hamakon mo after ko, agi ginpatulan mo?

best memory: pag-Valentines day 2006 gingaan mo ko balloons. ginhtagan ta ka letter nga full of arrogance. hahaha

Guy #3:
isa ka pa! hina pick up o… dapat dugay ta na ka ginsabat mo galing wala mo na-gets ginhambal ko simo. Hambal ko, “Te,huo ah!” hambalan moko ya “baw daw la gid chance ba” ay lutaw kalag ko simo. pero after 6 months naging kita. ay kita to gali? na-texan mo lang ko kung monthsary ta lang? updan mo pa ko sa city sang fourth year ko, permi ta upod pro daw wala man. date to bla naglantaw ta sine, ikaw lang ya kaintindi? ubra ko kinaon eh.a gahimu milagro, focus sa popcorn. bata pa bay. nag-break ta kay wala lang. i forgot.

best memory: uhmmm, may ara? ay huo, sang may hampang ko sa CDSA kg ginkadtu-an mo ko para magsupport.

Guy #4:
ay wala naging kita. sayang. nagpromise lang ta sa isa kag isa nga maging kita after 3 years galing, ay ambot sa akon, my boyfriend ko sang ara na ang time. gakakita ta nalang ka subong kag gakakita ko ang bitterness mo. sorry gid!

best memory: pag-promise namun, sealed with a kiss…sa cheeks! ohh, conservative ako noh? haha!

Guy #5:
you’re just 13 and I’m 16…haha, sala to ya sang classmate ko. ginbilin ko cellphone ko sa iya, pagbalik ya may bago na naman akong boyfriend. pag-gwa ko sa school may gahulat na sakon, pagpakadto ko sa school may gahulat sa crossing namun. ako? shakira! pasakay…sige, kami nalang eh. sayang, gwapo man nga daan.
dumduman ko, may other megs man ko before, updanay kami nabasahan ya may gintexan ko I love you, hmbl ya “sin-o gintexan mo?” ummmmmm, “si Mama!” bongga! kita ko sya gina sa school namun sang high school, hambal ko, “baw ya EX ko nga bata hu” sabat ka-friend ko, “ay ginturing mo gali na sya nga ex? abi ko ikog-ikog talang na? galakat ta, gasunod siya?” indi man ko mean mung!

best memory: ginbreakan ya ko kay naakigan siya ni mama ya, hmbal ko “okay”, gintwagan ya ko 5 am the next day nga indi ya kaya nga wala na kami, gusto niya kami liwat, hmbal ko “okay”, pagkasunod naman ginbreakan ya naman ko kay ihatag ni mama ya tanan kung wala siya GF hambal ko “okay”. ConsistenT!

Guy #6:
Oh, serious mode na ko ha! amo ni sya ang first love ko. umpisa joke2 lang ko ya, wala daan sa plano. 3 days before graduation naging kita pa ya? pahabol? haha! pero ambot, sa iya ko nadudla mung…na-learn ko gid lesson ko. hayy. inang feeling nga daw mapatay ka sa culture shock sa UP kag naliptan mo siya… sorry gid ya. permi ko nahambalan sang manghod ko nga gakakita ya kuno gatinanga siya sa school nila, kag gapinamangkot kung san-o ko mapuli. nagbulagay kami pero wala ko labot. kung wala ko pa nabalitaan nga may rumored girlfriend sya wala pa ko nagpalak. indi ko mabaton kay ako first girlfriend ya, first kiss, first hug…dapat ako lang. ay selfish? amo gani gintulon ko ang aking malaking pride chicken para storyahon siya, kag in the end balikan ya ko. pero wala gid. ginpamangkot ko siya, “palangga mo pa ko?”
“kung sa palangaa, palangga ta ka Dan, pero indi ko na gusto magbuang. ato ka sa miagao, ari ko di. permi ko napanumdum kung ganno ka na to, pero ikaw daw wala gid ya…wala mo gid ko gakadumduman.”
ahay…busy lang ko mung. Huhuhuhuhu. Okay wala na to. asta subong bitter gid sya sakon, bisan sa text, indi ya malang ko gani ma-add as friend sa facebook.

best memory: siya first kiss ko. πŸ™‚

Guy #7:
okay, so sang naka-move on ko after 2 years kay guy #5, siya na ni. latest gid. friend of friend. hambal ko sa self ko, maseryoso na gid ko,so nag-effort gid ko sa relationship namun, bisan wala siya time intindihan ko, bisan daw wala siya labot okay lang kay hambal ko, patience lang Dan. be understanding. ahay, galing wala gid, damo kami fun memories pero sa isang iglap nadula tungod sa nonsense ko nga assumptions kag tungod busy man siya permi sa…jaraan, dota! ahh. sige lang ah. anhun ko na ya bi? nag-effort man ko kay-o pero kay siya naman gapalayo, teh,indi man ko manhid para magpalapit pa gid.
be happy lang ah, daw damo ka lang ya permi daan sentiments, tani malipay kaman. kung wala taman ka ginsabat nga if friends pa ta japun, wala ko bitterness. friends man ta, gatexanay pa ta gani. indi ko lang masabat sadto ngatime. pasalamat ko simo kay daw nagka-idea ko sang ubrahon ko sa future sang naging kita, una dala kapa sa future nag to (mag-assume gid ko ya) subong, te lantawon talang kung makasulapu-ay pa banas ta.

best memory: fiesta sa ila. gin-treasure ko gid to.

asta lang da ah, the rest is history. lumutan na to sila.

hahaha! teh, may nabal-an naman kamo parte sakon… te nami eh noh?
pabalo-balo ko man mung. hehehe!
ahhhhh, wala na ni sila subong, ambot bwas basi magbalik.
ASAAA!
basta lipay nako ah…
i love them, as friend or as a part of my life man ah.
indi lang gid kami para sa isa kag isa kay….
Para ko ya sa imo! Haha plok! Korni..

sa sunod naman ah…natuyo nako.

Leave a Reply

