adik ako!

adik sa ano?
adik kay sin-o?
ahhh. basta adik ako.
labot mo?

adik sa ano?
basi sa sigarilyo.
adik kay sin-o?
basi sa imo.

adik ako.
manumdum wala pulos, magkaon ginamos.
adik ako.
wala ko gatulog, asta mata ko daw mahulog.

adik ako.
wala ko kabalo kung nga-a.
adik ako.
kapin pa kung diri sa Sara.

adik ako.
hambal ni nanay.
adik ako.
hambal ni tatay.

adik ako.
ahhhhh. bwisit.
adik ako.
ahhhhh. kailinit.

adik ako.
ambot kung nga-a.
adik ako.
daw permi gaginaga.

adik ako.
adik ka man.
adik ako.
pati ka man?

Leave a Reply

