Sin-o naman mapagwa sa’kon next sem sa klase?

sino kaya?
ma-grand slam na ko ayhan?
sino sa inyo?
sa ano ayhan nga subject?
sa PS 192, PS 183 or PS 185?
basi bala sa Management pa haw. Ahh, lala na gid na ya.

Hahaha. Ma-start na ang second semester kag napaisip naman ako.
mapagwa na naman ayhan ko liwat?

Sang second semester, AY 2010-2011
PS 161 ako unang napalabas.

Ang style na sang klase ya, “strike and counter strike” ang tawag ya.
every meeting may isa ka STRIKER nga mamangkot question dasun may COUNTER-STRIKERS nga masabat kag dasun mag-argue kamo tanan.
That meeting, wala ko kabasa or may nabasa pero medyo lost and unfortunately I was called as the striker of the day.
Ah, nakibot ako. Pero sige lang ah. May 2 minutes pa man nga time para mag-formulate question.

“So Jordana Mari, what’s your question?”
“may 2 minutes pa man sir, wait lang”
ahhh.

after two minutes…

“Jordana Mari?”

so namangkot ko eh, nalipatan ko na. ah, basta.
dasun ginsabat ka isa ko ka-classmate, dasun…
wasdak! ari na ang inaasahang question halin kay Sir,
“Was that a valid strike?”

siling ka nagsabat…

“yes! blah blah”

sir, “are you sure?”

“yes…ay NO gali Sir…”

wala na. guba adlaw ko. siling ko sa seatmate ko “Magwa nalang ko bala ah!”
siling ya indi lang.

dasun naglab-ot sa point nga ginpaliwat ko ni Sir lain question,
ah intsakto na to ya para sakon.

hmbalon ko naman ingod ko nga magwa nalang ko.
tapos nakibot ko naghambal si Sir.

“As a student, you are expected to be prepared…blah,blah,blah..
so Jordana Mari, what now?”

Amo na to gani Sir. Baw!

“To discipline students, other teachers have 4-way options, others have three..but me I only have one cause there is only 1 door in this room.”

Bingo! Ginhambal na ni Sir plano ko.

“So, Jordana Mari?”

ummm, “I’d rather go out than to waste your time!”

wow, bongga ako noh? feeler! te, gwa eh, next meeting absent,
next meeting absent ko liwat, ahhh.
abi ko mabagsak na ko, 2.25 pa to grade ko. As in?

Ang pangalawang pagpapalabas, first semester AY 2011-2012
PS 180.

first day of class.

Sir, “Class Rules can be seen in my blog site, please read for you to be familiar.”

Ahh, wala ko ya kabasa pero bal-an ko indi pwede magtunog cellphone.
amu gani permi ko na-silent mode phone ko.

one day, super silent na na.
gasulat ko sang notes ko kay gaklase na siya,
wala pa 30 mins may naghuni.
napangita ko,
sakon gale.

as in?

“whose phone is that?

automatic bayaw kamot ko.

“pack your bag and get out!”

automatic man ko kwa bag ko kag nagwa. wala ng reklamo.
3.0 gid nkwa ko nga grade sa iya. yey!

seee???

ah, teh, this sem may ara naman ayhan?
makukuha ko na ba ang hall of fame award ko?

abangan.
hahaha

(tani wala na.)

Leave a Reply

