torn.

i can’t fight this feeling any longer.

samtang gadugay, gadalum nga gadalum ang nabatyagan ko.

samtang gadugay, daw gapang-gamut na ya gintanum ko kag kung gabuton ko pa ya ugat, masakit na kay nanalupsup na sa sa puno.

natam-an ka tubig kag pagpalangga amu nga nakasaho kag budlay na kwaon pa.

amu pa gid gani na gahatag palaligban sakon subong,

which is na-take ko malang lightly,

ano ubrahon ko man?

gabuton ang gamot bisan masakit?

or

pabay-an lang da kay gapanamit?

lantawon ta lang na.

motto ko subong:

“go with the flow”

kung meant ang isa ka bagay for me, bisan ano matabo para gid na sakon.

i’m so happy. 🙂

Leave a Reply

