futuristic lava.

i sort of figure out what to do with my life in the future.
whoa! it took too long for me to realize what I really wanted.

F*shit, nakaskwela na ko college, nagkwa kurso nga Political Science kay ma-abogado ko dapat,
only to find out indi pre-law course ko,
naging 18, 19 subong, ma-20 in less than a year,
pero daw sang isa ko lang ka-semana na-realize kung ano plano ko sa kabuhi ko.

Noon: I wanna be lawyer.
Ngayon: I WANT TO BE A TEACHER.

I think my life would be amazing if I’m gonna be a teacher.
Wala ko ya matak-an sa school ah, actually kung indi lang pressured,
daw indi takon di maghalin sa Miagao.

Feeling ko law-ay kung wala na pag-eskwela sa routine mo,
though hambal nila “learning doesnt end at school”
para sakon, ah.. basta gusto ko maging teacher, end of story!
Hahaha. gaga!

Nami-an ko ya maghatag knowledge sa iban nga tawo,
magshare ka nabal-an ko kag mamati man sang nabal-an nila.
Gusto ko magcompute grades,
mag-coach something
like kung high school sa sports, journalism kag kung ano-ano pa.
bisan indi ko da sagad, ah, gusto ko lang ya bi.

Gusto ko ma-experience,

CDSA to Palaro,
CSPC to NSPC,
Poetry in Motion,
Spelling Bee,
Math Quiz,
Campings kag congresses.
wow, daw mga sagad-sagad gid tudlu-an ko ba.

Gusto ko mangakig sa students ko,
pangduklon,
hambalan kung daw abno,sunlugon kung my love teams.

Shit, amo na ya gusto ko sa kabuhi ko.
Ngaa gin-ubra ko ni ya komplikado man?

Hay…

Gusto ko lang magmaestra, mamana, magkabata, magka-apo.
Di baleng di mayaman,
basta keri lang. Lipay na ko na ah.

Lipay pa gid ko kung sa future ko makita ta pa ka,
kag lipay-lipay pa gid kung ikaw ya gid ya gale future ko*.

Hahahaha.

*Still

Leave a Reply

