the epic 10th 0f December (detailed)

Okay…so this is the happiest day of my life. indi nga daw mapatay ko ka kalipay pero ang kalipay ko indi mapatay.

uhhmmm.like since 2009 December is the best day ever…

[flash back]

December 10, 2009.

Epic kay first time ko nag-atend mob kay human rights day. feel na feel ko gid to ba.
daw inang feeling sang tawo nga nakagwa sa cave sa allegory of the cave ni Aristotle.
nakita ko ang pipila ka realidad sa kalibutan kag daw kasakit pero ginbaton ko kag nag-upod ko pakigbato sa kawsa sang kadam-an.
Nami-nami gid to feeling ko. The best!

December 10, 2010.

After human rights mob.
Naglantaw ko with him sang Narnia sa sinehan. Epic kay after sadto my lovelife na ko.
The best ka gid sadto dear ba. Hahaha!
Indi ko nalang pag-isa isahon.

December 10, 2011

Naglantaw GLEEorious.
The best kay ah basta. The best day ever!!!!

I love the 10th of December. Next year naman. 🙂

3 Comments Add yours

  1. nuelene says:

    May amu ka na nga nabal-an gang? hahaha.
    Mayo ka pa, may lablayp. LOL

  2. Jorge Parker says:

    haha. ate nue, kamusta na kamu ni Norman haw?

    1. nuelene says:

      wala na to! hahahaha. kay same kami sang preference! LOL

Leave a Reply

