My super WTF day.

WTF… What the Fuck?? Ay indi guro, Where’s the Fish guro.

 

What’s happening to me? To me life? It’s like “OMG, Can I not know it nalang kasi it’s so fucking kadiri the happening here in this google earth?”

I don’t give a damn, but kinanglan ko gid bala mabal-an?

Ang malas naman.

 

First thing in the morning, nagising me sa mala-bangungot na bangungot.

Imagine, of all the people ang isa ko pa ka-ex nadamguhan ko nga nagbalikay kami kuno?

YAK! Pwede iba ko nalang nga Exes?

 

Dasun, while eating in Bona’s.

My sister told me, “Nang, Si toot.. hu” referring to my ex-bestfriend.

Me, “Indi pagsapaka, hipos.”

5 minutes later…

“Nang, EX mo hu..”

Fuck! “indi pagsapaka liwat, indi magtulok.”

nagdiretso si ex bf kay ex-bestfriend.

tapos fuck! dipoga, sweet pa sila.

hutikanay pa, tapos feeling ko nastoryahan nila ko. worst kay sa tupad lang gid sila nga table.

la ko na gin-ubos food ko, puli na kami..

 

dasun, open ko laptop. lantaw ko wall sang isa ko ka-EX,

may nagpost nga girl nga chaka calling him kung ano tawganay namun before.

Dipota, wala na gid iban da nga endearment haw?

Naano kamo tnan?

 

Fuck! Fuck! Fuck!

Super WTF day gid ni ya!!!!!!!!!!!

 

Leave a Reply

