Random thought: rejection? maybe.

there are a lot of things I never told you. things I did for us but you didn’t know.

nga-a wala ko ginhambal?

una, indi ko kaya ihambal

ikaduwa, nahuya ko

kag

lastly, nahadlukan ko mabal-an nga wala ka malang giyapon labot.

 

Kalain na di ba? Hambal gani sang isa ka character sa It’s kind of a Funny Story when asked what is he nervous about and he answered, “REJECTION”.

Yeah, sakit ma-reject, inang tipo nga super gaexpect ka something good dasun i-turn down ka malang. Okay lang man tani if wala ka labot, pero ang point bala nga bisan sin-o malang nga ma-reject sa imo masakit galing daw mapakamatay ka ya kung i-reject ka sang tawo nga importante sa imo.

I-reject sang machine ang ATM card mo, so?

I-reject application mo sa STFAP, so?

I-reject paper outline mo, so?

Masakit di ba?

Pero if I-reject sang tawo nga love mo ang simple nga invitation nga,

“Uy, lagaw ta” sabton ya ka, “Busy ko. sorry gid”

Laslas noh? Di kaya noh? Guba kalibutan bisan wala pa December 21.

 

Hambal sang friend ko sang nagstorya kami about sa Hierarchy of Needs ni Maslow nga kinanglan gid daw ma-fulfill ang tanan bag-o malab-ot ang self-actualization.

Para sakon ya b, indi ko kinanglan sang security needs bg-o ko ma-feel nga self-actualized na-ko. Huo eh, kinaglan ko na, pero indi ng bonggang-bongga, depende na ya japun sa paghatag mo priority sa isa ka bagay. Kung may basic needs ka malang, self-esteem kag love and belongingness pwede na na nga grounds para mahambal mo nga self-actualized ka ah.

Pareho mana sa ginhambal ko sa rejection, indi ka ma-hurt kung wala ka gin-hurt sang someone nga ginalibutan sang kabuhi mo, or bisan someone/something important.

Malipay ka man kung ka-kwa ka kwarta sa ATM,

Malipay ka man kung na-approve sa Bracket E2 bracket mo sa STFAP,

Malipay ka man ma-approve paper outline mo,

pero indi na siya ka-patas sa kalipay nga mabatyagan mo kung magsugot atong tawo nga ginhagad mo nga malagaw kamo.

Posible gani nga para kalagaw kamo i-disregard mo na ang pagkwa kwarta sa ATM, pag-apply sa STFAP or pagpa-approve outline.

It depends on who and what you value most.

Amu lang na ah. I hope may point gid ni para sa imo.

 

One Comment Add yours

  1. Pingback: URL

Leave a Reply

