Miss Maldita.

Talom dila ko, may maubra ka?
Isa palang ka tinaga, baw napilas ka?
Wala pa gani ka buya, sakit na gid dasun?
Tingala ko man nadula ka, diin ka na ayun?

Talom dila ko, ano labot mo?
Nga-a ikaw gakapot sang dughan kag utok ko?
Bisan may lansang ka pa kag martilyo
Talom giyapun dila ko, wala ka lang kabalo.

Talom dila ko, may mabato haw?
Daw langaw ka lang guro kag ako ang karbaw
Bisan ano mo ka tusik, di ko kabatyag
Bisan ano mo kahikay, ako man giyapon ang maanyag.

Maigo man kag mangakig ka, ano labot ko?
Ngaa paryente ta ka?
Maigo man kag mangakig ka
Linte para indi ka katilaw, palayu-i na siya!

Leave a Reply

