Life and Works of Rizal @ Miagao National High School

Last Monday we held a short lecture about the Life and Works of Jose Rizal with IV-Faith at Miagao National High School.

It was a nice experience for us to deal with high school students and it made me so nostalgic about my high school life. High school is like the best place on earth. I wish I could go back to the time when all I did was to learn while having fun.

FUN FUN FUN! Thank you guys for participating! Goodluck sa life niyo! Mwah mwah mwah!

2 Comments Add yours

  1. penpowersong says:

    Hi!…nalipay ako nga nagbisita ka sa site ko….sobra gid…first time nga may nagsulod nga estudyante nga Filipino. Kalabanan sang mga followers ko nga kabataan kag estudyante, mga foreigner…padala ka friend request sa fb ko – Apolinario Villalobos….salamat gid!

    1. Jordana Mari says:

      Salamat gid Sir sa pagbilin sang comment. Gapangita lang ko sundan nga blog kag basahon parte sa Pilipinas kag natabu-an nga nakita ko imo nga site. Padayon lang kita pagsulat sang aton nabatyag. ๐Ÿ™‚ Sige, Jorge Parker akon ngalan sa Facebook.

Leave a Reply

